zaterdag 31 oktober 2015

My life story in een enquête

beeld: Heidi Vanlerberghe
Net als ik denk:


nu het buiten    grijzer en kouder wordt, zal ik geen verhalen meer kunnen plukken op straat
 
 

 
 
Net dan spreken  twee studenten  me aan:
 
 mevrouw, heb je even tijd voor een enquête?
 Ze vragen het zo enthousiast dat ik meteen mijn jawoord geef
 
 
De enquête  gaat over ouder worden en zorg
een onderwerp wat me gegoten zit en waarover ik door mijn ervaring toch het een en ander weet.
Hun eerste vraag is:  wat is jouw leeftijd?
 Ik ben nog geen écht oudje wat antwoordt: raad es!
Ik zeg gewoonweg    dat ik 59 ben...

 Beide studenten  nemen deze  enquête  heel enthousiast af.
  ze  luisteren oprecht naar mijn life story.
de jongeman zegt vol empathie      : life is not fair!
 
ik geniet onder de zon middenin een vragenuurtje(van een kwartier)  voor een enquête.
Ze bedanken me  oprecht  als hun vragenlijst is afgewerkt
 
 
 
Ik wens hen verder veel    succes in hun studies in de zorg en later een droom Job
met de glimlach wensen we elkaar een gezellige dag




Inge deconinck  
 


Labels:

2 reacties:

Op 6 november 2015 om 11:34 , Blogger A van de Aa zei...

En de statieken zijn dan weer bijgewerkt....

 
Op 7 november 2015 om 03:13 , Blogger Ingelien zei...

is dus wellicht zo ;)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage