woensdag 9 maart 2016

Ontmoeting met Monique op trein Kortrijk -Gent

beeld: Tine Lemaitre






Hello Inge,
Misschien verrast door dit mailtje, maar sorry, ik kon niet anders….
Ik ben de vrouw, die deze morgen, samen met u (of jou?) op de trein zat richting Gent .
Voor mij was deze ontmoeting echt  onverwacht,  of raar….  want normaal ben ik ook nogal terughoudend en zoek in niet zo gauw contact met “vreemde” mensen.
Toen je met aansprak, deze morgen, was mijn eerste reactie “hoe raak ik hier weg….”
 En nu ben ik zo blij dat ik met jou dit  gesprekje kon voeren.
Intussen heb ik enkele gedichten van jou gelezen in “leeslinten” en stuk voor stuk spreken  ze me  aan…
Is dit nu toeval ?? of moest dit ??
Dank voor het mooie moment dat je me gaf vandaag !
Monique  



Labels:

3 reacties:

Op 20 maart 2016 om 07:52 , Blogger A van de Aa zei...

Een speciaal moment...

 
Op 30 maart 2016 om 23:51 , Blogger Ingelien zei...

à AA: dat was het oprecht. Vooral niet verwacht dat de dame me zou mailen met zo'n lieve woorden..

 
Op 31 maart 2016 om 03:23 , Blogger Le manoir de mémé zei...

de trein is altijd een beetje reizen .. formidabel !

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage