maandag 7 december 2015

Kaffee renée


 na  een   ontmoeting    in Kaffee    Renée.,dwarrelt   deze email
 in mijn box binnen:

dag Inge,
hier even met Marianne 
ik heb net even jouw blog bekeken, er staan mooie en ontroerende teksten op.
wat ben jij een kunstenares zeg!
het tekstje over hoop heeft me deugd gedaan bij het lezen (ook de andere natuurlijk)
tijdens onze korte babbel hadden we het over de kloteziekte fibromyalgie : wil je eens informeren bij je kennissen of er al dan niet een lotgenotenclubje in Kortrijk bestaat? Kwestie om eens onderling frustraties te kunnen uitspuwen en er achteraf mee kunnen lachen...
namen van empathische dokters met kennis over fibro zijn ook meer dan welkom
meteen heb je hiermee ook mijn e-mail adres
ik hoop dat we elkaar nog eens terugzien 
xx


Labels:

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage